3/8-09

Is this the end of  a story,
or a beginning of a new chapter?

Hemkommen från en helg i Sthlm, med festande i högsta graden kanske lite mkt alkohol med tanke på omständigheterna... i alla fall så är det ingen alkohol förrens nästa helg då de bär av till sthlm igen för 40 års kalas efter de så skall jag hålla mig borta från det ett tag...

Fick träffa massa underbara människor bland annat min kusin Sara skulel ju sovit hos henne hela helgen men det blev så att inte en enda natt lyckades jag ta mig till henne heheh ena gången blev de medborgarpaltsen andra gången på fridhemsplan....

mkt folk träffa man men samtidigt så insåg man vilka som va ens vänner vilka man saknat osv  många tankeställare på en helg. jag har kommit fram till en lösning på allt jag vet vad som måste göras bara att börja från skratch och ta det långsamt!

För övrigt personer som förgyllde min pride 09 ni är guld värda!


Kommentarer
Postat av: smilla

Varsågod ;)

2009-08-12 @ 23:13:07
URL: http://www.smiart.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0