Fredag:O

I måndags va de SÅ underbart se min absoluta barndomsidol heheh sjunga med i hennes låtar så mäktigt och hennes tema cirkus gjorde ju att hela showen blev så mäktig... sen så självklart gick jag ju inte ensam utan jag gick med denna lilla krabaten
elin
Japp precis det är Elin mitt ex fast jag ser inte henne som ett ex längre
utan en väldigt god vän:D Glad att hon ville följa med....


men åter till saken FREDAG!
jag förstår mig inte på människor ibland
Har du någonsin gått in i en butik tagit en dricka sen gått ut ur  och trott 
att du skall slippa behöva betala bara för att du va turstig!?

Idag kom de en kund efter att jag stått och förklarat att man måste betala
för att komma in som alla  normala människor så då kom kommentaren
som varje person tror  att de hugger men det gör de inte!!!
" Skäms du inte för att ta betalt?"
Varför skulle jag göra det jag gör ju bara mitt jobb!


Så folk sluta ha fördomar om de hemlösa, och uteliggare för
det är de personerna som faktiskt betalar för sig 
och respekterar andra människor oavsett  kön ålder och bakgrund!

Dags att fortsätta jobba

Kommentarer
Postat av: Pamela

Hey Amaaandaaaa... sag att du varit pa Britney... och att det var bra. Jag fick chansen men ville inte. Ska se Madonna i aug ist. Hur har det gatt med filmerna

2009-07-18 @ 09:25:02
Postat av: Amanda

Hehehe jag vill med se madonna:O

varför har du ingen biljett till mig!?



2009-07-21 @ 13:20:45
URL: http://krackelpank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0