Mål!?

som sagt många vet att jag har svårt med maten att äta så från och med nu så skall jag försöka äta 5 ggr om dagen vilket innebär att jag måste äta kl:
06.00 Frukost
09.00 Fruktstund
12.00 Lunch
15.00 Fruktstund
18.00 Middag
(21.00 Frukt)

Saker jag skall inte skall äta/dricka:
* läsk
* lightprodukter
* godis av alla slag
* saft
* Burger king /Mcdonals /Pizza m.m.
* ljust bröd

Saker jag skall äta/dricka:
* vatten
* grönsaker (mkt rött som t ex tomat paprike osv. innehåller viktiga vitaminer)
* frukt
* kyckling
* fullkornsvaror

Detta skall jag försöka hålla mig till i 100 dagar från och med imorgon!
Dock för att det skall bli enklare att hålla så får jag lov att ha en dag
som jag får lova att "belöna" mig själv genom att bryta en av sakerna
jag inte borde äta. Vilket innebär att alkohol räknas med saker som 
inte borde drickas! Sen kan jag inet komma på nått mer för stunden!
Träningsmål kommer förhoppningsvis imorgon;P


 

"If you don´t live for something
you´ll die for nothing!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0