O M G...

Idag hände något riktigt läskigt jag tyckte inte om resultatet... det va så att jag gjorde en quiz på facebook 
"Vad kommer din son/dotter heta?" men det är ju självklart att man blir intresserad så man kan jämföra sedan när man väl får ett barn, vill ha det i framtiden ja!
Jag gjorde quizen och tyckte att svaren på frågorna va självklara för mig fanns inga direkt tveksamheter för utom vad som skulle vara finast namn på tvilling par men men....

Svaret jag fick:

Du kommer få en son som du borde döpa till Leo. Leo kommer vara en vacker liten pojke med stora drömmar, han kommer leva lite i sin egen värld och några kanske misstänker att han är lite autistisk. Man måste prata långsamt med honom och titta honom i ögonen när man vill säga något. Men när han växer upp kommer han bli känd för sina fantastiska böcker han kommer skriva.

Detta känns verkligen inte okej!!!!!
Varför skulle jag döpa mitt barn till Leo!?


För er som inte vet varför jag reagerar så hade jag 
en gång i tiden en storebror som hette Leo och han
betydde allt för mig han va den som jag bråkade
mest med men han va den som hjälpte mig med 
väldigt mkt och  den förklaringen från facebook
om  min "kommande son" är en  rätt så bra
förklaring hur jag såg på min bror!

jag som liten!


Varje morgon vaknar jag  med 2 val,
vara på bra eller dåligt humör.
Jag väljer bra humör

Varje gång det sker något dåligt,
kan jag välja att vara ett offer eller dra lärdom av det.
Jag väljer lärdom

Livet handlar om val.
När du tar bort all runt omkring är varje situation ett val.
Du väljer hur du vill reagera på situationen!

Inställningen är trots allt, ALLT!

"Egentligen är dagen idag den morgondagen
som du beskymrade dig för igår.
Gör er därför inga beskymmer för den 
morgondagen. Den får själv bära sina beskymmer.
Var dag har nog av sin egen plåga."

Matteus 6:34

Have to work!!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

love

2009-07-25 @ 13:55:56
URL: http://suuugar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0