Söndag

Jag tycker inte om SÖNDAGAR om jag inte är ledig!!!! Nu hände det igen som brukar hända när jag jobbat för mycket elr längtar till lite ledigt!!! Vaknade som vanligt av väckarklockan gick upp klädde på mig åkte till jobb med bussen 05.50 är på stationen 06.05 då när jag går ner och tänkte fan va lite folk inne i på stationen tänkte inte mer på de gick ner till jobbet.

Fan helvetes jävla skit det är ju söndag idag:S Vilket innebär att vi öppnar kl 08.00. Det är ca 1,5-2 timmar kvar tills vi öppnar varför i helvete är jag här redan tänk vilken dyrbar sömn det är för mig! JA, jag är bitter för att jag inte tänker!!!

På tal om att inte tänka. I fredags så fick jag 4 st biljetter till Britney Spears så tackade jag ja till dem utan att se om jag ens va ledig!!! Heheheh men som sagt på måndag skall jag till min hemstad Stockholm:D:D:D   Wiiiiiii!!!!!


Sen det bästa av allt så skall jag träffa dessa krabater som jag inte träffat på EVIGHETER  känns det som i alla fall.
men det har mkt stor betydelse i mitt liv även om vi inte ses elr pratas vid varje dag så all kärlek till dem:D
Joakim snyggingen själv:D

Minna my dear sweetheart  (som alltid får mig att le)

SÅ BRITNEY HERE I COME!!!!


















Svek och besvikelse gör ont.
Jag vet att jag inte varit så mkt
bättre men varför fortsätta när 
det är över?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0