Torsdag...

Gomorgon people!!! I måndags va de britney i Sthlm och jag kan inte säga nått annat att det är de bästa jag varit med om länge jag bara älskade showen hon bjöd på:D Efter det så blev det utgång på victoria hehehe och jag kan säga att det är inte det lättaste att komma in där på en måndag med ett sällskap på 9 personer. heheheh 
men men kul hade vi i alla fall hela kvällen :D heheh helt plötsligt när man står i baren kommer andreas esteche fram till mig och frågar om han får låna min cider och jag bara what a fuck men oki bara för att 
du är kändis;P hade lust att säga de men vågade inte:O
briska
Han skulle förklara vad Briska betydde på något annat 
språk och fan att jag inte kom ihåg vad de betydde 
och på vilket språk de nu va men det va underhållande
om onödigt vetande;P heheheh

Kortfattat så va det underbart att vara i hemstaden även om det bara va för några dagar  men absolute värt de mer än något annat synd bara att man itne hade mer pengar så man hade kunnat festa till det lite mer:D

Torsdag jag går av mitt pass kl 14 
sen är de kassorna som gäller
hem och städa och boka tvätttid
skvallerstund med grönan 
även om de inte är så mkr skvaller:P

Nu skall jag ut på avdelningen 
sen skall jag skriva ner det jag borde gjort för en vecka sedan:P

Ha de gott så länge


2 långa månader av saknad!?

Kommentarer
Postat av: Anonym

miss yaa

2009-07-16 @ 09:29:59
URL: http://suuugar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0