091118

Ooooonsdag, ursh vill vara ledig mkt tankar mkt trötthet, ledighet? Funderar på att utöka min semester i Januari för att vila upp mig känns som min kropp inte orkar så mkt mer en längre period. Inte för att jag inte trivs på jobb för det gör jag trots allt har jag underbara arbetskamrater och ett någorlunda bekvämt jobb, men min arbetsmoral är inte lika hög den är inte lika noggran som de va innan då mitt mål va att allt skulle vara perfekt. MENMEN det kommer snart jul och lite semester efter de så hoppas jag att allt är bra igen:D 
Så för er som vill veta 33 dagar kvar till semester!

Näe ut i djungeln (damernas avdelning)
alltid lika kul att skratta åt sina egna skämt som ingen förstår sig på:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0