Elgiganten är skit...

...tycker jag. Fick reda på sist när jag var i Göteborg att Elgiganten hade åkt dit för; vad skall man kalla de fel reparationer". Vilket är man tar in en sak som skall repareras  går inte de så ger man kunden en "ny" som i sig själv har varit inne på lagning en gång och sen bara bytt ut vissa delar i makapären. Varför skulle man annars få en sin kamera tillbaka med semesterbilder på någon annan i minneskortet? Det är ju jättekul för mig som köpt en mac dator på elgiganten och den cd läsaren har lagt av så va fan skall man göra? Först har jag fått en gammal dator? Hur gör de när de reparerar den? Reparerar dom ens den? Va fan all min tillit till den butiken är borta så dålig stil aldrig mer skall jag köpa där!!!
På tal om att köpa vill jag ha en kamera det är därför jag inte lägger upp 
bilder för att jag har ingen fungerande kamera att ta bilder med. Någon som har ett bra tips
på vart man kan köpa en sådan och tips på ett märke elr helt enkelt en bra kamera som är
värt sitt pris!?
Är sugen på att tatuera mig igen, vill ha en riktigt stor denna gången. Har bilden i huvudet på hur 
jag vill ha det men kan inte få det ner på papper för jag suger verkligen på att måla ingen konstnärlig
sida hos mig inte.
Dagens ord:
"...det är ok ibland att vara ett svin så länge man kan stå för de!"
WORK IS CALLING...  

Kommentarer
Postat av: Anonym

jo klart du får min kod menar ju dig nör ja skrev mm orka ju inte skriva alla namn.

Jag har köpt världensbästa kamera tycker den va billig för att va så himla bra har haft dwn nåra månader har inte bwhövt ladda den en ända gång



Samsung EC-PL50 Rosa finns svart oxå hehe du kmr itne ångra dig



puss

2009-11-16 @ 19:42:10
URL: http://suuugar.blogg.se/
Postat av: Anonym

kolla nettonet kostar runt 1200-1300

2009-11-16 @ 19:43:21
URL: http://suuugar.blogg.se/
Postat av: Anonym

FUJI sine kamera'a e ganske bra!

Når di tåe mine rangletura så e d KVALITET! :P

Linsa stekk itj ut heller om man e snær uheldi!! høhøh

2009-11-16 @ 22:09:27
URL: http://bilfila.blogg.no
Postat av: målle

Det är därför du ska handla på media markt, där får man bra service, och saker får man fixat, eller sprillans nytt inte gammal skit... FÖR JAG JOBBAR DÄR :)

2009-11-22 @ 00:46:52
URL: http://bunnystyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0