18/10-09

Tjingeling.... söndagkväll nästan inget att göra på jobb. dock så måste jag antagligen ha öppet tills stationen stänger lite seegt men sånt händer:D så nu är de middag sen är det dags att börja stänga lite smått:D Tyvärr har det inte hänt något roligt att berätta om på jobb idag:S
Igår va jag i Helsingborg på riktigt för första gången på riktigt:O Emelie hade fyllt år så hon hade litet kalas och måste säga att det va riktigt roligt:D Träffa lite nya människor och bara vara sig själv.... lite tråkigt bara att jag blev tvungen att åka tidigare menmen shiiit happends hoppas att hon kan ha en sån fest snart igen och då lär jag ju absolut vara där:D
Födelsedagsbarnet:D

Kommentarer
Postat av: emelie

tack för du kom hjärtat! jätte skoj :) vi ses snart igen :)

2009-10-20 @ 00:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0