Amanda Anna Emilia Salonen...

...klantade till sig idag rätt så mkt:S Kom till jobbet idag och va fakriskt i tid! Observera jag va I TID!!!! men sen ja jag kan lyckas med allt... allt slutade med att jag inte kunde öppna i tid för att en viss person (jag) låte in mina nycklar eller om man väljer att säga de så att jag låste ut mig själv!!! oavsett  vilket sätt ni väljer så kommer ni skratta åt mig:P
That´s fine I take it like a woman, and stands for my misstakes!
Däremot tycker jag verkligen synd om Camilla (min högerhand bokstavligt talat vad hade jag gjort utan henne) som 06.25 blir uppringd och får höra! 
"Du? Vad gör du? Väckte jag dig?"
- Vad är det nu?
Jag har låst mig ute så jag kommer inte in och kan 
verkigen inte öppna utan nycklar!
-GUUUUD vad jag hatar dig just nu!
Tycker om dig med:$

Så för er alla personer som inte har något vettigt för sig vilket jag antar för att ni läser min blogg;) Så tyck synd om Camilla för några sekunder och tänk "Naw, bli väckt 06.30, stackare!"
Thanks sweeties!

Tror de e dags att äta lite:P 

Kommentarer
Postat av: Camilla

haha ja huuuuur skulle du klara dig utan mig?? ganska bra tror jag faktiskt;P

Haha ja jag vet jag var lite agressiv imorse, men jag hade ju precis kommit in i min djupsömn:P

jag sa det med all min kärlek:D

nästa gång är det jag som låser in dom;) haha

2009-10-16 @ 17:59:26
Postat av: Hannah

hahahaha klant :P

2009-10-16 @ 22:24:44
URL: http://flaxx.blogg.se/
Postat av: Therese

Det kan hända vem som helst och jag är inte förvånad att det hände dig ;) (läs det med en nypa kärlek)



puss!

2009-10-18 @ 10:31:59
URL: http://kotten3.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0