Kväll

tjo precis kommit hem fått problem med magen igen lite svårt att få ner maten utan att få ont i den så va de någon klok person som sa testa att köp barnmat det är tydligen hälsosamt för magen och vill du inte köpa de så får du köpa välling elr svälta:P
så nu dags för mat sen film sen blir de och sova orkar inte vara upp länge till är helt slut använt mkt av min andra hjärnhalva idag för att fixa inställningar på en kassa jag har svårt att förstå mig på:P Känner mig sååå smart och duktig förtillfället:D
Imorgon blir de jobb och helsingborg. asså helsingborg på riktigt besöka helsingborg för första gånen i mitt liv om man bortser där tågen stannar...
najs bajs dags och göra nytta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0