Onsdag...

....är en bra dag med kanske lite bättre än igår för då spenderade jag på jobb från kl 06.00-23.00! Idag började jag inte förrens kl 14 vilket innebär SOVMORGON, trodde jag 07.50 ringer påminnelsen på mobilen jag tänker va i helvete! Attans också jag hade ju glömt att de va tvätttid idag kl 8....
Ja, sen kom jag ju på fan har ju glömt lämna en nyckel på jobb som egentligen inte ens får lämna på jobb*visslar och tittar upp i taket* så det va ju bara att pallra sig till jobbet och lämna dem bara de att när de blev en lucka i tvättpasset så blev kaffet klart... så dricka morgonkaffet elr åka till jobb? så jobbigt va de tills jag kom på de vi tar med kaffet till jobb:D
Sätter mig på bussen med en stor ROSA kaffemugg med döskalle på med kaffe...asså en riktig kaffemugg hade nog inte tänkt att såååå många skulle kolla på mig sådär som de gjorde men jag överlevde resan men lite roligt va de:D
Oj nu ringer klockan dags att gå ut på avdelningen...
Ha det
pussar

Kommentarer
Postat av: emelie

tur att du har lärt dig göra kaffe då :P

2009-10-16 @ 22:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0