Funderingar...

...är det alldeles för många av just nu. Varför har du den där magkänslan? Vi sa ju att de skulle lösa sig trots alla odds men nu vad hände? Varför skjuta på de vi vet ju att någon kommer banga. (störst sannolikhet Jag)
Torsdag. jobb, stress, träffa grönan mm, grillen, infomöte om studier utomlands (heheh stunder riktigt tråkigt, så många roliga tankar flög i huvudet) kaffe med therese och mia, träffa pinnen & linus och någon brud (av en ren slump), hem och sova!

Japp, de blir Thailand i Mars nästa år i 14 dagar hade varit riktigt skönt med riktig semester! Varje år (från och med förra året) så har jag infört en ny tradition:D Varje år så skall jag köpa mig en födelsedagspresent till mig själv skämma bort mig lite:D Förra året köpte jag en resa till spanien i 2 veckor sååå skönt. Detta året blir de Thailand (förhoppningsvis) sen har jag köpt en annan sak men vill inte riktigt skriva de i bloggen... nej det är ingen sexleksak i sånna fall hade jag ju kunnat skriva de...:P

There is a note in my wallet,
evil written but I did earn all the words.
But now I can use it so it´s really hurts!
I don´t want to use it but I can´t get rid of it!

Hard work, work!





Kommentarer
Postat av: Anonym

va haru kööööööööööööööpt

2009-09-20 @ 23:23:59
URL: http://suuugar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0