16/5

Beslut, svåra och ta absolut!
Nöjd med det jag har i dagens läge!
Saker som måste göras
Kaptilet som måste avslutas
Kapitel som måste påbörjas
Lever livet nja beror på hur folk ser på de
Njuter av livet absolut
Hittat mig själv
Leendet finns där
Leendet är inte ytligt
Leendet kommer från hjärtat
Trots alla motgångar, medgångar,
Idiotiska beslut (enligt mig),
saker som sagts som kanske inte borde sagt men som sades ändå
så finns det en hatkärlek!
sen är det min uppgift att ta bort hatet
men trots allt så är det kärlek och jag älskar dem!
för det är trots allt min familj oavsett om det är blodsband eller inte.
Första gången på länge,trots att jag inte vill erkänna det för mig själv
alla gånger så ser jag fram emot att åka till Finland och hälsa på dem.
Det är ju trots allt dom som gjort mig till den jag är idag.
Så vad har jag idag?
En stor vänskapskrets, människor som stöttar mig och tycker mig om mig för den jag är. Som hjälper mig igenom dom problem jag har inom mig och vardagsproblem! Hittat en trygghet inom mig själv jag inte trodde fanns. Så kanske dags att sluta vara så jävla envis börja leva livet eller vad sägs!?
För det är faktiskt kul att folk läser i min blogg,
näe, vad sägs lite jobb nu kanske:D
ja just de ja inte glömma "dagens bjuda på mig själv"
hum svårt val idag men...hitta denna!
Historien bakom denna är: Amanda ta egokort på fyllan på vet ni vems kamera?
MIN CHEFS av alla möjliga! Pinsamt elr vad dagen efter?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0