20/5

Stressig vecka!
Målat klart väggarna i vardagsrummet
Färgat håret (mörkbrunt)
Klippt mig (riktigt nöjd)
Tvättat
Planerat möhippa
Hjälpt till med bröllopet
Rensar skit hemma på "bra och ha saker" fattar inte varför man envisas med att spara skiten!?
Lånat en såg så på måndag åker de nya golvet på plats
sen massa saker som jag inte ens kommer ihåg att skriva ner men i alla fall...

Dagens "to do list":
*få tag på svart målarfärg
*köpa kläder
*brudtärneträning
*storstäda hemma
*träffa A.

Tror inte jag har längtat så mkt på att de skall vara måndag som jag gör idag
e trött, vill få sova ut, göra det som jag planerat på måndag
Alltså en ledig dag:D
jag som liten





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0