Dagdrömma...

Så liten och "oskyldig" mina föräldrar skulle nog inte vilja veta alla rackartyg som skedde i huset medans de va borta och fy faaan va roligt man hade:D Men det är väl sånt man inte talar om högt!!! Vad hände när började jag bli så ansvarsfull?  Så dagens tankar går därför till just till ämnet dagdrömma:P Jag vill verkligen till värmen, solen och bara få njuta av ett glas vin och läsa en bok. Äta god mat, sen festa natten lång!? När hände detta senast.. humm det va i spanien, å i spanien va jag...hum å de året jag skulle fylla 20  å de e nu typ ja 1 år och 9 månader sen. SHIIIIT!? Utomlands någon? Dags att göra en "to do summer list":D

* Pink
*Göteborg (visserligen jobba och "nöjen")
*Finland
*Gotland?
*Stockholm (weekend)
*Pride
*Köpenhamn
*Värmland
*Gävle
*London
*Bo01
*"bli nersupen under bordet" elr ja de kan ju försöka i alla fall
* traditionell dag med Lisaflisan
*LadyGaga blir det väl med efter en kort men effektiv övertalning!
*åh får inte glömma brölloppet:D
*båttur i stockholms skärgård åh me like:D

sen kan jag inte komma på något för tillfället men allt detta skall jag hinna under sommaren har dock bara tagit ut 10 semesterdagar, jag förstår inte hur folk kan säga att jag är så upptagen hela tiden. Vill du ses!? Nej men vänta skall bara kolla i min almenacka och se när jag har tid för dig! Vad säger du om den 11 Augusti duger de;)

näe, mitt inlägg blir kortare än planerat för måste jobba lite,
åh dagens sexigaste bild på mig!
folk klagar på att jag måste bjuda mig mer på mig själv så ja här har vi
första steget...
Arvika, ja får för mig att göra detta, men man får en sjukt härlig
push up och många kommentarer! För er som undrar nej det gör
inte ont att ta bort tejpen för de va så varmt att man svettades
så otroligt mkt att svetten gjorde att tejpen lossnade från kroppen
så har ni glömt bikini hemma så löser silvertejp allt:D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0