lättnad

Gårdagen va verkligen underbarare än någon sin, visserligen jobb på morgonen men jag log i stort sett hela passet för jag är glad att jag faktiskt har ett jobb ett jobb som gör att jag kan bo i min lägenhet leva livet och njuta. Många underbara människor som kom och kika förbi och kolla så att allt va bra med mig underbart!
Sen kan vi börja prata om en helt fantastisk kväll som började på Moosehead. (som hade en väldigt söt servitris och en snygg rumpa) som sedan avslutades på ett TOMT Fridays! Det är stunder och kvällar som denna som göra att man bara älskar livet trots att man vaknar med en liten huvudvärk!
För att ni skall förstå hur kul vi hade så kanske en bild?
Orkar inte vända på  bilden men det är bara att vrida på huvudet så ser ni minst lika bra kan jag lova:D jag detta är då jag och Anna det ni ser är mitt Älg face så njut folket:D

Det tråkiga är ju nu att min underbara Anna flyttar till Örebro, men det innebär ju inte att festerna/ äventyren tar slut där. Vi båda har ju en så extremt stor förkärlek till en och samma grej. Kan du gissa vet det är?
ja precis fan va grym du är på att gissa STOCKHOLM åh, sååå underbart:D Blir allt som planerat så ja Örebro here I come for me 2:D
Avslutningsvis Fridays! Vad vore en kväll på Fridays utan en Strawberry Lynchburg och en Mojito!?
Elr varför inte bara säga vad vore en kväll där utan en ny drinkprovning? heheheh
näe dags att jobba lite nu sen möllan för en öl sen en efterlängtad nattfika...<3
Jag trodde jag förstod mig på dig,
men det gör jag verkligen inte.
Förstår inte hur du hittar krafterna,
blundar du för verkligheten eller vill du bara inte se den!
En sak vet jag du lever livet som om det vore din sista dag på jorden!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0