Min dag räddad!

hahaha, det går bra nu. Imorse vad det tatueringsmässa som gällde och hittade 4 st möjliga tatuerare som jag hade kunnat tänka mig:D Känns naaajs sen härligt skjuts till med cizzy camilla hennes norrlänska sthlmare som jag inte minns namnet på men intressant va de att höra honom prata (lät fan värre än mig;)) heheh sen självklart flygvärdinnan:D såg en del riktigt snygga tjejer med tatueringar men faaan jag vill blev såå sjukt sugen på att göra en nu:DD:
Sen jobb, lite snack med autobann, jobb, lite snack med c, jobb, lite sncka med personen som alltid gör bort sig när hon skall på toa, jobb, sen lite snack med frugan, jobb sen VET NI VAAAAD!!!!!???
Min älskade Lisaflisan kom på besök och överraskade mig:D WIIIIIIIIIIII!!!! för er som inte vet vem det är så fy er det är den mest underbara teddybjörnen på denna jord (Göteborgare elr förlåt hon är från underbara surte) Så på tal om Surte så dyker detta minne upp:D
Låt mig förklara hur man blandar Lisas och min drink!
4 cl Absint
4 st tabletter mentos (laktrits)
Bob saft mix lagom sats till ett glas
fyller halva glaset med redbull
fyller andra halvan apelsinjuice
DE NI!!!
(det är den vidrigaste drinken ever så please try it:D)

Minnen till folket fy faaan va vi va runda om fötterna efter den drinken dock drack jag bara halva för jag "hann" inte för ja skulle ju duscha fixa håret och alla möjliga tänkbara ursäkter för att slippa dricka de men ja Lisa va så sjukt duktig och drack upp hela sen va de stan. Ja denna absint hade en procenthalt på 60% 70% "importerad" enligt list enlig mig "INSMUGGLAD"

näe jobb nu innan dags att avsluta sitt pass:D
have a nice Lördag!
Funderar på brunt hår igen vad sägs!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0